Blog o naší úžasné rozrůstající rodině, našich zážitcích, pokrocích a názorech

středa 21. května 2014

Milovnice zvířat

Myslím, že Nori bude mít ráda zvířata a hlavně psi. Na rozdíl ode mě, která se psům od malička spíše vyhýbala ( naše babičky mají na Ukrajině psi zásadně venku v boudě a na řetězu), k nim má Nori pozitivní vztah už od malička, protože máme všude kolem spoustu skvělých pejsků.



Sousedka Barča má úžasnou fenu Zazi, která je míšenec vlčáka a labradora. Když jsme na návštěvě, tráví Nori většinu času v jejím pelechu. Myslím, že za chvíli bude umět říct Zazi. I když to neumí, vím, že už mi rozumí, když na ni volám.

Prarodiče si minulé léto pořídili po zesnulé kníračce Kačence, která Norinku milovala a hlídala, když ještě neuměla chodit, další roztomilou malou kníračku Heidi, která má i dobré vyhlídky na to, stát se výstavním psem :-)
Heidi a Nori jsou stejný ročník..a momentálně skoro stejně velké. Myslím, že budou nerozlučné kamarádky a Heidi je vlastně teď i každý pes, protože "Heidi" umí Nori vyslovit přímo ukázkově. Heidi jí teď už ale dost ignoruje, protože ví, že Nori už je větší než ona a pamlsek jí nedá.

Švagr a švagrová mají pejsky dva. Krátkosrsté kolie Dupi a Gitu. Hanka se jim moc věnuje, cvičí je (Dupi je slepá na jedno oko, ale je výborná v hledání raněných při výcviku), odchovala už dva vrhy štěňat ( z toho jedny svoje) a píše o nich dokonce i blog a spravuje webové stránky www.kratkosrsta-kolie.cz ..a obecně má jako sestřička na veterině krásný vztah ke všem zvířátkům.

Jakmile vidí Nori psa, je nadšená a chce si ho jít pohladit. Samozřejmě jí říkám, že se nejdřív musí zeptat páníčka, jestli může. Pořídila jsem jí její první obrázkovou knížku "Moji mazlíčci", která se mi moc líbí. Nori se moc líbí i kočky, už umí říkat i "čiči" a těch pár, co jsme si je měli možnost pohladit pořádně zatahala za ocásky :-) Všechna zvířátka vlastně zatím jen tak neobratně plácá a tahá je na vousky, ale myslí to dobře.

Jsem ráda, že má ráda zvířátka, těším se, až jí nějaké pořídíme. Já jsem si pozitivní vztah k pejskům budovala a teď myslím, že jsou opravdu úžasní a nejlepší přítel člověka. Nefandím těm, co je mají jako doplněk a nemyslím, že jsou zvířata lepší než lidi..alespoň ne všichni lidi..


Žádné komentáře:

Okomentovat