Blog o naší úžasné rozrůstající rodině, našich zážitcích, pokrocích a názorech

čtvrtek 17. října 2019

Princezna Lada

5.7. 2019 se nám ve 13.22 narodila další princezna- Lada. Vážila 3,61kg, měřila asi 51cm.

Vše šlo celkem rychle, dokonce jsem se poprvé stihla vyspat a kontrakce začaly až ráno. Po příjezdu do nemocnice jsme byli asi za dvě hodiny hotoví. Docela mě překvapilo, že jsem čtvrté dítě den přenášela. Vnitřně jsem se s ní domlouvala, aby se narodila 25.6. na naše 8.výročí svatby.. ale nakonec si počkala na výročí narozenin svého zesnulého pradědy Joana Brehmse. Rodila jsem opět v Příbrami, už tam mají i speciální porodní křeslo pro alternativní porody, velkou vanu..ale rodit tam nedoporučují :-) Hodně mi pomohlo zpívání a také teplá sprcha. Určitě to bylo rychlé i díky doktorce a Ondrovi, který byl zas obrovské podpora a přišlo mi, že už snad věděl líp než já, co mám dělat :-D

V nemocnici byli opět všichni moc fajn. Gynekologické oddělení je tedy dost "mladé" a celkem i veškerý personál. Slyšela jsem, že teď v porodnicích chybí personál všude..No, dobře, že se stále dost rodí:-) Jídlo je stále stejné. Maso, UHO a příloha. K večeři a snídani pečivo a tavený sýr. Naštěstí mi návštěvy přinesly spoustu dobrot a postrádaných vitamínů.

  Lada je klidná, většinu dne zatím prospí. V noci spí také, ale budí se se sluncem:-) Nejvíc se podobá Běle, hlavně protože má také už celkem dlouhé vlasy. Na to, že byla v porodnici skoro nějvětší (až na kluka, co s námi byl na pokoji a vážil 4,5kg) mi přijde, že už teď vyrůstá z overálků, co holky nosily až později.

  Zajímavé je, že Lada má krevní skupinu AB-, tedy celkem vzácnou. Jelikož jsme s Ondrou Aplus a B-, můžou mít naše děti jakoukoli krevní skupinu. Nori má 0plus, Zoe B- a Běla Bplus. Kdybych tedy měla vařit podle krevních skupin, měla bych každému vařit něco jiného :-D  Zatím mě toto tvrzení celkem děsí, protože holky opravdu požadují a mají rády něco jiného. 
 ( Nori jí stále nejradši: piškoty, těstoviny s masem, kaše, z ovoce jen jahody, maliny a ostružiny. Čerstvou zeleninu odmítá, vařenou sní jen mrkev v polévce (jen decentně) a myslím, že trochu brokolice v těstovinách. Sladké moc nemusí, vyjímku mají gumoví medvídci a lízátka a pak opatrně ochutnává. Zoe nejí kaše, skoro žádné maso (snad jen řízky..no, vlastně kuřecí si dá), zeleninu i ovoce jí (i když hraje, že ne :-D ) Sladké má radši než Nori, ale ve výběru se celkem shodnou. Běla zatím také vše ochutnává, příjde mi, že má zas jiný jídelníček, ale momentálně ho asi nedokážu popsat. Prostě je celkem těžké se zavděčit všem :-)

 Jsem ráda, že je naše čtvrté děťátko holčička, i když mi všichni opět prorokovali kluka. Kluk by to měl u nás asi se třemi sestrami těžké :-D

Holky jí milují a pořád jí chtějí držet, dát na bříško, pusinkovat..

Žádné komentáře:

Okomentovat