Blog o naší úžasné rozrůstající rodině, našich zážitcích, pokrocích a názorech

čtvrtek 20. března 2014

Kde začít?

Otázka pro mne by byla spíš: "Kde si najít na mateřské klid pro nějaké soukromé psaní?" Už jsem se chystala dlouho..začít. Říkala jsem si, že bych si chtěla zaznamenávat naše rodinné zážitky, změny v našem životě i své myšlenky, už jen proto, abych na to všechno nezapomněla. Paměť mám upřímně dost mizernou, nebojím se to přiznat a předem se lidem omlouvám :-)
V poslední době se mi toho spoustu přihodilo, což mne donutilo naprosto přehodnotit své myšlenky, cíle, touhy a názory. Cíl je nyní jednoduchý: Chci být šťastná a chci, aby moje rodina byla šťastná. Chci dělat to, co mě baví a co považuju za správné..ne to, co mi někdo nutí, že bych měla dělat nebo cítit jako správné-ať už je to rodina či společnost.. Především chci být dobrou matkou.

Máme úžasnou krásnou dceru Noru. Za chvíli jí bude 11 měsíců. Když se narodila, začala jsem si zaznamenávat, jak roste a co už umí. Teď mě například dokáže zabavit už opravdu na celý den :-) Když sedím u počítače, nudí se, proto mám čas psát jen večer, když spí. Chtěla bych psát o našich zážitcích, o mých názorech a o zajímavostech. Prvotně chci nejspíš psát pro sebe, ale budu ráda za připomínky a další názory.

Takže znovu: kde začít? Začnu třeba tím, že bych napsala něco o sobě, pak o Norince a pak..to se uvidí :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat